Mobilizare record pe Autostrada Buzău-Focșani
Peste 3200 de muncitori și 1000 de utilaje lucrează intens pe tronsonul Buzău-Focșani al Autostrăzii Moldova A7, un record post-revoluționar pentru un șantier românesc. Antreprenorul se află în faza finală de execuție, acest tronson fiind următorul care va fi dat în trafic, începând cu Lotul 4, Mândrești-Focșani.
Autostrada Buzău-Focșani, cu 4 loturi însumând 82,4 km, face parte din A7, prima autostradă din România aflată integral în execuție pe toți cei 320 km (13 din 13 loturi). La finalizare, A7 va conecta Moldova și Muntenia prin infrastructură rutieră modernă.
Mobilizare exemplară și la podul peste râul Buzău, unde se lucrează la cofrare și armare. Acest pod, cu o lungime de 1,36 km, construit pe tronsonul 1 Buzău – Vadu Pașii, va fi unul dintre cele mai lungi din țară, dar va fi dat în circulație abia anul viitor, conectându-se cu lotul 3 al Autostrăzii Ploiești-Buzău.
Lotul 1 Buzău – Vadu Pașii va fi deschis anul acesta, fără podul peste râul Buzău, cu descărcare provizorie în DN2.