Consiliul Concurenței amână decizia privind achiziția Profi de către Mega Image, termenul limită de 12 noiembrie fiind depășit. Președintele Consiliului, Bogdan Chirițoiu, a confirmat că analiza impactului asupra a peste 600 de furnizori necesită timp. Tranzacția, care vizează preluarea lanțului de magazine Profi de către compania-mamă a Mega Image, a generat peste 50 de observații din partea furnizorilor, retailerilor și organizațiilor de producători.
Printre preocupările exprimate se numără: termenul pentru aplicarea procedurii de delistare, protecția furnizorilor relevanți, impunerea condițiilor de preț, inflexibilitatea negocierilor comerciale și posibila scădere a volumelor de produse autohtone. Cele două rețele, Mega Image și Profi, totalizează aproximativ 2.600 de magazine la nivel național, suprapunerea fiind semnificativă în București și alte orașe mari.
Mega Image a propus cesionarea a 87 de magazine (5 Mega Image și 82 Profi) în zonele cu suprapunere, pentru a menține competitivitatea și dreptul de alegere al consumatorilor. Cesiunea poate fi realizată către unul sau mai mulți cumpărători independenți, chiar și persoane fizice, cu condiția să aibă resursele financiare necesare. Magazinele vizate pentru cesionare sunt situate în orașe precum Timișoara, Oradea, București, Azuga, Breaza, Predeal, Bușteni, Popești-Leordeni, Bragadiru, Fundeni, Pantelimon, Târgu Ocna, Năvodari, Florești, Cluj-Napoca, Adjud, Balotești, Domnești, Chiajna, Constanța și Ploiești. Dintre acestea, 21 de magazine Profi se află în București. Deși inițial se aștepta o decizie până pe 12 noiembrie, Bogdan Chirițoiu a subliniat importanța unei decizii bine fundamentate, chiar dacă aceasta va fi luată ulterior, în cursul lunii noiembrie.