Pregătiți-vă pentru cea mai mare vânătoare de oferte! eMAG anunță o ediție record de Black Friday pe 8 noiembrie, cu peste 1,5 milioane de oferte, proiectând vânzări de aproximativ 800 de milioane de lei – o creștere de 69 de milioane de lei față de anul precedent. Această creștere se datorează atât numărului mai mare de cumpărători, cât și unui coș de cumpărături mai consistent, conform studiilor interne.
Strategie adaptată nevoilor consumatorilor: eMAG a analizat îndeaproape comportamentul de cumpărare al clienților, renunțând la categoria imobiliare, dar accentuând oferta de autovehicule, care beneficiază de reduceri de până la 30%. Tudor Manea, a declarat: Am observat că clienții își doresc produse la cel mai mic preț din an și discounturi substanțiale la produse specifice, precum televizoare și electrocasnice mari. De aceea, am pregătit 1,5 milioane de oferte la prețul minim din 2024. Am extins și opțiunile de plată în rate, oferind 2,5 milioane de clienți posibilitatea de a cumpăra în patru rate fără dobândă, precum și alte opțiuni, până la 40 de rate fără dobândă, prin parteneriate bancare.
Parteneriate extinse și livrare rapidă: Numărul vânzătorilor din Marketplace eMAG a crescut, susținuți de eMAG prin reduceri de taxe și comisioane. Livrarea comenzilor plasate pe 8 noiembrie este garantată până pe 23 noiembrie, o perioadă justificată de volumul extraordinar al vânzărilor într-o singură zi. Infrastructura extinsă de lockere, cu 6.400 de unități (o creștere de 80% față de anul trecut), asigură distribuirea rapidă a coletelor. Anul trecut, 58,49% din comenzile de Black Friday au fost ridicate de la easybox.
Reduceri excepționale și oferte inedite: Reducerile maxime se vor înregistra în sectorul vestimentar (70-80%), în timp ce media se situează între 30% și 40%. eMAG anunță oferte inedite: aur, bilete de avion, vouchere de vacanță și multe altele. Studiile Kantar România arată că aproape 60% dintre consumatori intenționează să cumpere produse electronice (televizoare, electrocasnice mici), haine, telefoane mobile și mașini de spălat. Bugetul mediu alocat pentru Black Friday a crescut la 3.116 lei.
Abonament Genius – o oportunitate de nerefuzat: Peste 2,5 milioane de clienți pot achiziționa produse în rate fără dobândă. Abonamentul Genius este oferit la prețul special de 69 de lei (față de 99 de lei), incluzând livrare gratuită, oferte speciale și vouchere de 150 de lei. Clienții care își reînnoiesc abonamentul primesc vouchere suplimentare.
Investiții masive în tehnologie: eMAG a investit peste 900 de milioane de lei în tehnologie și inteligență artificială. Aceasta a permis lansarea funcției de căutare prin imagine în aplicație, identificând produse din gama de 25 de milioane de oferte. Automatizarea proceselor logistice la hub-ul de la Joița, cu o nouă mașină de colectare cu capacitatea de 750 de colete pe oră, accelerează livrările. Numărul sellerilor români din Fulfilment by eMAG a crescut cu 50%, livrând de două ori mai multe comenzi a doua zi, generând vânzări de 1,8 ori mai mari.
Black Friday 2024 eMAG promite o experiență de cumpărături fără precedent, combinând reduceri impresionante cu tehnologie de ultimă generație și un serviciu de livrare optimizat.